سخن روز /
پیام سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز 1403
1403/01/01

به گزارش پات، جناب آقای دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی پیامی فرا رسیدن سال 1403 را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است‏:

نوروز تجدید سرزندگی و تازگی طبیعت، و شمیم بی واسطه مهر و عطوفت پروردگار سبحان است که به روح و جان انسان و طبیعت طراوت منحصر به فردی می بخشد.

سال 1402 را در سازمان مرکزی تعاون روستایی با موفقیت ها، بعضا ناکامی ها و کارهای نیمه تمام پشت سر گذاشتیم، اما مسرت بخشتر آنست که رهبر فرزانه انقلاب امسال را با شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین فرمودند و در کنار راهبردهای رییس جمهور محترم با تاکید بر نقش آفرینی محوری مردم در اقتصاد، بار سنگینی را بر دوش همکاران عزیز بنده قرار دادند. بدون تردید مجموعه بی بدیل سازمان با تلاش و همت والای خود می توانند در قالب "اقتصاد تعاونی" به عنوان "پیشران" در اجرای راهبرد سال نقش بی نظیری ایفا نمایند.

اینجانب نوروز 1403 را به جامعه تشکل‌های بخش کشاورزی اعم از تعاونی های روستایی، کشاورزی، تولید، زنان و اصناف تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم مجموعه سازمان تعاون روستایی در سال جدید قدم های بلندی در مسیر پیشرفت مادی و معنوی تولید کنندگان بخش کشاورزی بویژه روستاییان پرتلاش برخواهد داشت.

در پایان تقارن ماه رمضان، ماه امید و رحمت بی پایان با عید باستانی نوروز را فرصت مغتنمی می دانیم تا با هم افزایی در سایه رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) خدمت مضاعفی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی داشته باشیم.

انشاالله

تعداد مشاهده خبر957 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :5 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal